?

Log in

No account? Create an account
Fate and Destiny
... are something you can't change
Wedding Night Horror 
7th-May-2008 12:04 pm

Author : underknight

Title : Wedding Night Disaster

Rating : PG-13

Word Count : 2.925

Disclaimer : I own Jaeho, they are fucking in my car. Too bad my car was stolen by the almighty Soo Man. Huh.

Genre : Crack! [ Humour ], Romance

Length : One Shot [ Other Parts in My Journal ]

Summary : It's Jaeho Wedding Night Today! XD After so many walls between their bonding progress, it finally happends!!! Actually, it's not. Why? Of course, there are too many things in the house for Jaejoong to creat another ... chaos?




DamnCollapse )

A/N : Bye! I am moving my fanfic muse to another account. Til then, see you~
Comments 
7th-May-2008 10:19 am (UTC)
jaejoong gonna pay bigtime!! hahaha!!

oh yes all the sex is WIN<3333

you are win hun<333
7th-May-2008 11:07 am (UTC)
Thank you dudette~

Pay time Joongie!
7th-May-2008 11:54 am (UTC)
OMG!!! This is so funny! I was laughing to dead! I'm serious! And, the shampoo bottles!!??! hahaha I'm not usually a pervy (yeah right), but you should have continued with the punishment scene(sss) hehehe >///<
Thanks a lot ^-^
8th-May-2008 01:57 am (UTC)
HOhoohohoho! Looks like I am the only pervert here~
Ja! Your welcome~
7th-May-2008 12:06 pm (UTC)
LOOOL at Yunho's obsession with lubes XD

Funny XDD
8th-May-2008 01:58 am (UTC)
Correction~ Yunho is obsessed with Jaejoong! and... sex.
7th-May-2008 12:16 pm (UTC)
Jae will for surely suffer...hehehe.
I can't stop smiling, I love it.
Don't go too long.I will surely miss you.
8th-May-2008 02:00 am (UTC)
Owwieie~ I miss you too~ And I won't go that long since I don't update fast~ Hahhahaa XD
7th-May-2008 12:24 pm (UTC)
WAHAAHAHAHAHAHAHAHAA

dear jae...
tts call KARMA..
haha
for doing tt to ur hubby on ur nuptial night..
haha
but seriously ho.... secret agent in training? haha whats w the knives
8th-May-2008 02:04 am (UTC)
Don't know~

Maybe Yunnie is trying to be kinky? O.O
7th-May-2008 12:28 pm (UTC)
Nyahah! So good
Great jae it was a good idea... well Yunho can have a very big night..day now right?^^
Love it ***kisses***
8th-May-2008 02:08 am (UTC)
Yup~ Totally the week for Jaejoong~
7th-May-2008 12:43 pm (UTC)
LOL, Jaejoong doesn't seem to be a great prankster after all, that was funny!
8th-May-2008 02:10 am (UTC)
Ouch! That hurts~
7th-May-2008 12:49 pm (UTC)
hahhahahaha...jaejoong is such a tease... but yunho, are you going to kill jaejoong? imagine, thats two giant bottle dude...
8th-May-2008 02:10 am (UTC)
Jaejoong is soooo dead ! XD
7th-May-2008 12:52 pm (UTC)
JAEHO..JAEHO
after watching the haptic cf
i'm totally in jaeho mood
jaejoong is so cute and naughty
lallalal
yea right, i'm still crazy about the cf
in my eyes i only can see jaeho
eh.........tiffany is just an extra
8th-May-2008 02:12 am (UTC)
Poor Tifanny~ Hhahaha, but I don't care much anyway XD

Thanks~
7th-May-2008 01:33 pm (UTC)
omo this was so cute and funny. jae thought he was being smart the whole time... he would have succeeded had he not counted on the morning shower... next time boo, you'll outsmart him next time
8th-May-2008 02:13 am (UTC)
Next time~
7th-May-2008 01:44 pm (UTC)
JaeJoong deserved that ^^

Yunho's not gonna stop until the two giant bottle emptied?? Poor Joongie hahaha!!
8th-May-2008 02:22 am (UTC)
Poor him~ Yunho gonna rip him apart! XD
7th-May-2008 02:18 pm (UTC)
LMAO
hahahahahah jaejoong
you'll never prank out yunho
LMAO
oh gosh i had a good time laughing at this hahahaahhaha
8th-May-2008 02:23 am (UTC)
Thank you for being here!

Don't even think to prank Yunho after this~
7th-May-2008 02:33 pm (UTC)
wonder how will jae stand up after yunho is done with him..hahaha...serves him right for being such a prankster !!!

thanks for sharing...i really enjoyed this <333
8th-May-2008 02:23 am (UTC)
He won't even able to move, how the hell he can stand? XD
(Deleted comment)
8th-May-2008 02:24 am (UTC)
I love them too~ LOL
7th-May-2008 11:34 pm (UTC)
Wahahahahaha~! **Dies with laughter**

Jaejoong may be the "disaster maker" but he should really remember to think his plans through from beginning to end...

Poor Jae. Or actually...lucky Jae. Then poor Jae. But definitely lucky first. **Cackle**

Great job!!
8th-May-2008 02:22 am (UTC)
Thank you! XDXDXD

Yupz, He is the disaster maker though~
Page 2 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Oct 20th 2017, 6:45 am GMT.